Vertrek - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Inge Tanke - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Inge Tanke - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Inge Tanke

Blijf op de hoogte en volg Inge

31 Mei 2010 | Nederland, Tilburg

Lieve vriendjes, vriendinnetjes en familie!

Over iets minder dan 2 weken, om precies te zijn vrijdag 11 juni, gaat mijn reis beginnen en vertrek ik voor 2 maanden naar Ecuador. Daar zal ik de eerste 3 weken bij een gastgezin in Cuenca verblijven, waarna ik 3 weken naar Quito ga. In deze 6 weken hoop ik een aardig woordje Spaans te leren door gewoonweg naar school te gaan en het in de middagen in de praktijk te brengen.

Hierna zal heb ik nog iets meer dan 2 weken om Ecuador te bezichtigen. Van de Sierra tot de kustgebieden, van de Galapagos Eilanden tot de Amazone, ik hoop het allemaal te zien.

Via dit blog zal ik mijn verhalen en ervaringen met jullie delen. Als jullie het leuk vinden, kunnen jullie mij zo volgen!

xxx

  • 31 Mei 2010 - 22:09

    Moes:

    Als eerste een reactie van ons. Mucho suerte en Ecuador. Un saludos de tu madre y tu padre

  • 01 Juni 2010 - 00:04

    Eef:

    SUPERVET! En ik ga je missen aangezien je zo goed als de hele zomer weg bent :(

  • 01 Juni 2010 - 06:17

    Anouk:

    he ingie,

    leuk dat je toch site gaat bijhouden! ga je zeker volgen! nog maar paar daagjes! Geniet ervan! wel jammer dat we elkaar dan net missen als ik thuis kom, zie ik je gewoon bijna 5 maanden niet totaal!
    Dikke kus xx

  • 01 Juni 2010 - 07:00

    Linda:

    Heel veel plezier inge, leuk dat we je kunnen volgen via deze blog!

  • 01 Juni 2010 - 09:59

    Marjolijn:

    INGE!!!!!!!!!! SUPER VET!! Heel veel plezier!!

  • 01 Juni 2010 - 10:06

    Marlin:

    Mooie plannen Inge :D
    ik ga je blog zeker in de gaten houden! En je vertrekt al over tien dagen... spannend zeg!!! Ik zie je de 7e en de 8e nog sowieso!! x

  • 01 Juni 2010 - 10:41

    Esther:

    Nice!
    Ben benieuwd naar al je avontuurlijke verhalen :)

    x

  • 01 Juni 2010 - 11:27

    Imke:

    Hee Inga!

    Super leuk dat je naar Ecuador gaat. Ik ben echt jaloers ;). Mag ik niet mee in je rugzak?

    Heel veel plezier, en ik ben benieuwd naar al je verhalen.

    XXX

  • 01 Juni 2010 - 12:17

    Guus:

    Hola Tankie,

    Klinkt goed! Mooi dat je je plannen tav een spaans cursus plus reis in daden hebt omgezet. Ik zie je op de bbq en dan kletsen we bij!

    x

  • 01 Juni 2010 - 13:37

    Joan:

    Heej meis,

    Geniet lekker van je reis door Ecuador! extra veel reisverhalen als we beiden terug zijn!
    tot over 3 maanden,
    xx
    joan

  • 01 Juni 2010 - 16:04

    Mark:

    veel plezier buuffie :D
    k lees et wel...

  • 01 Juni 2010 - 16:33

    Lisanne:

    Heeeee Ing!
    Wat leuk dat je het zo bij gaat houden man! ik ga je zeker volgen! Alvast veel plezier hè! :D
    Ciaaaooo xxxxxxx

  • 01 Juni 2010 - 18:51

    Rach:

    Ingaaaa!

    Je bent echt CRAZY dat je zo lang en ver weg gaat:D! Hahaha, nee super gaaf! Ik ga je blogje bijhouden, zeker weten^^ Ga je wel missen hoor:( Geef je nog een afscheidsparty:D? Xxx

  • 02 Juni 2010 - 11:00

    Fritz:

    Hulde spaans leren!

  • 02 Juni 2010 - 14:51

    I'mm:

    Super, Ing! Heel stoer zo helemaal alleen ;) Maar je gaat t vast super naar je zin hebben! Ik hou je in de gaten, zeker weten.
    Succes met inpakken en heel veel plezier en succes, geniet ervan, want voor je t weet zit je weer in dit kleine kikkerland ;)

    Liefs Irma

  • 02 Juni 2010 - 15:11

    Suzanne:

    Inge,
    heel veel plezier! Nog eventjes en dan is het zover!! En uiteraard ga ik je volgen vanuit Tilburg! ;)

    xx

  • 02 Juni 2010 - 15:47

    Lisa:

    Hee Ingo!
    Heel veel plezier daar rond de evenaar! Straks ben je een echte Tica ;) Geniet ervan (en van de cavia's want dat is een delicatesse daar toch?)
    Haha!

    Te voy a extrañar amiga!
    Adiosss

  • 02 Juni 2010 - 17:05

    Annika:

    Zussiee!
    je gaat gewoon weg voor 2 maanden:(
    dan moet ik dat vechten om de laptop gewoon missen!
    Maar ben wel een beetje jaloers op je hoor. lekker alleen reizen en spaans leren! GEWELDIG.
    Ik zie je nog bij het inpakken en het uitzwaaien natuurlijk.
    maar alvast veeeel plezier!

    xxxx je zusjee

  • 04 Juni 2010 - 09:04

    Tim:

    Heey Inge

    Echt supervet dat je dit gaat doen! Ik hoop dat je een aantal tips voor me hebt, bij terugkomst ;) Tot op de BBQ!

    Groetjes Tim

  • 13 Juni 2010 - 20:50

    Diana:

    Hola chica!
    como estas? Je bent goed aangekomen hoorde ik van je moeder! We wensen je heel veel plezier en leuke ervaringen.. Dit is wat je al zo lang wilde doen, dus geniet er ook van..
    We gaan je volgen hoor!
    groetjes van ons allemaal!

  • 14 Juni 2010 - 18:39

    Eef:

    Yo Dude, hoe was je eerste dag op je schooltje? Wanneer komt er een eerste verslag op de site ;)?
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Inge

Actief sinds 10 Mei 2010
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 10143

Voorgaande reizen:

11 Februari 2014 - 01 December 2014

Midden Amerika

11 Juni 2010 - 11 Augustus 2010

Ecuador

Landen bezocht: