Erop uit - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Inge Tanke - WaarBenJij.nu Erop uit - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Inge Tanke - WaarBenJij.nu

Erop uit

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

03 Februari 2014 | Nederland, Naaldwijk

Jahaa, het is bijna zover! Na 2 maanden te hebben gechilld na mijn afstuderen, vertrek in dan toch weer richting het Westen. Op naar Midden Amerika!

11 februari om 9:15 uur vertrek ik. Eerst vlieg ik naar new York, vanwaar ik na een korte tussenstop richting Panama Stad vlieg. Hier zal ik korte tijd vertoeven, mijn Spaans weer oppakken en nieuwe plannen maken. Een maand later, op 14 maart, zal Astrid Jansen (een vriendin van AIESEC uit Tilburg) aansluiten om samen een maand richting het noorden te reizen.

Wat na deze maand mijn plannen zijn, ligt nog volledig open. Via deze weg houd ik jullie weer op de hoogte van mijn ervaringen daar.

xxx

  • 14 Februari 2014 - 17:38

    Mams:

    He Inge,
    Veel plezier en geniet ervan.
    Ik ben benieuwd naar je reisverslagen :)
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naaldwijk

Midden Amerika

Mijn reis door Midden Amerika

Recente Reisverslagen:

12 April 2014

Costa Rica & Nicaragua

19 Maart 2014

Reisweekjes door Panama

01 Maart 2014

Panama City

03 Februari 2014

Erop uit
Inge

Actief sinds 10 Mei 2010
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 10148

Voorgaande reizen:

11 Februari 2014 - 01 December 2014

Midden Amerika

11 Juni 2010 - 11 Augustus 2010

Ecuador

Landen bezocht: